you are my life

اینو واست نوشتم تا بدونی چقد دوست دارم

بازم سلام.فردا امتحان نوبت اول دینی دارم تو یک روزی که ندیدمش اگه بدونید چقد دلم واسش تنگ شده.دوست دارم زنگش بزنم اما میترسم گوشی دستش نباشه.دلم واسه صدای ارام بخشش تنگ شد واسه نگاه مهربونش واسه دستای گرمش تنگ شده.دوست دارم فردا که میبینمش بپرم تو بغلش اما نمیشه......دلم واسش تنگ شده خدا کاشکی این فاصله ها کم میشد از این فاصله هایی که بین منو ریحانه است بدم میاد.ولی بااینهمه فاصله دوست دارم.واسم دعا کنید فردای خوبی باهاش داشته باشم.



نظرات شما عزیزان:

كشاورز مي نويسد
ساعت18:35---8 دی 1391
سلام وبلاگ پر محتواي داري خيلي قشنگه اميد وارم موفق باشي

سري به وبلاگ منم بزن نظرتو بده ممنون ميشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 8 دی 1391برچسب:,ساعت 18:2 توسط دریاf|



      قالب ساز آنلاین